Gå til hovedindhold

EAN-numre

Det er obligatorisk at sende fakturaer til Aabenraa Kommune og andre offentlige myndigheder via NemHandel. Her giver vi dig overblik over EAN-numre for alle afdelinger og institutioner i Aabenraa Kommune.

Indhold

    OBS – Fra d. 1. September 2016 kan Aabenraa kommune kun modtage elektroniske fakturaer i OIOUBL formatet. OIOXML udgår og kan ikke længere anvendes. Såfremt i anvender OIOXML efter d.  1. September 2016 vil Aabenraa kommune ikke modtage fakturaen.

    Derfor er det vigtigt at i tager kontakt til jeres IT leverandør og sikrer jer at jeres elektroniske fakturaer fremsendes i OIOUBL formatet.

    For mindre leverandører kan man stadig gratis benytte sig af muligheden for at sende fakturaer via fakturablanketten via www.virk.dk som sender i det korrekte format. 

    Aabenraa kommunes hoved SE/CVR.nr. er 29 18 98 54 

    Elektronisk faktura – Nemhandel

    1. maj 2011 blev det obligatorisk at sende fakturaer til offentlige myndigheder via NemHandel. Med NemHandel er det nu et krav, at firmaer sender fakturaer til  offentlige kunder i OIOUBL-formatet i stedet for det gamle OIOXML-format.

    Det skal din virksomhed gøre

    Vær opmærksom på, at du fra den 1. december 2011 ikke længere kan sende OIOXML_fakturaer til Aabenraa Kommune. Du skal derfor være klar til at sende alle fakturaer til Aabenraa Kommune som OIOUBL-fakturaer senest fra den 1. december.

    Tag kontakt til din it-leverandør for at høre, om du er klar til NemHandel. Læs mere på www.nemhandel.dk