Chat med os Chatten er lukket
Kontakt os på
73767676
eller
send en mail til post@aabenraa.dk

Madservice

Du har mulighed for at få madservice, hvis du ikke er i stand til selv at lave mad.

    Det er visitatorerne i Visitation & Rehabilitering, der vurderer dit behov og bestemmer, om du kan få madservice.

    Hvad er madservice?

    Madservice består i, at du en gang om ugen får leveret mad i form af færdigretter. Maden er kølet ned og skal opvarmes, inden du spiser den. Den består af hovedretter og biretter.

    Hvis du køber mindst 4 hovedretter om ugen, kan du også tilkøbe ekstra mad, såsom øllebrød, proteindrik, frugtgrød, pålægspakke, salat og kage.

    Hvem kan få madservice?

    Du kan få madservice, hvis du ikke er i stand til selv at tilberede mad. Hvis der er en anden i husstanden, der kan tilberede mad, kan du ikke få madservice.

    Hvad koster madservice?

    Prisen fastsættes politisk hvert år som en takst. I 2019 er taksten for en hovedret 45 kr., for en biret 11 kr. og levering pr. uge 31 kr.

    Kan jeg få hjælp til at varme maden?

    Ja, hvis du ikke selv kan varme maden i en mikroovn, kan du få hjælp til det. Hvis du ikke har en mikroovn, kan leverandøren af madservice stille en til rådighed for dig.

    Kan jeg selv vælge leverandør?

    Når visitatorerne har vurderet, at du kan få madservice, får du informationsmateriale, der fortæller om, hvilke leverandører af madservice, du kan vælge mellem.

    På hjemmesiden www.fritvalgsdatabasen.dk kan du se, hvilke leverandører Aabenraa Kommune har godkendt.

    Hvilke forventninger er der til dig som modtager af madservice?

    Det er vigtigt, at du melder afbud til din leverandør inden for de frister, som fremgår af dit aftaleskema, hvis du ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt, og der skal træffes en anden aftale for levering.

    Hvis du ikke har meldt afbud og ikke er at træffe, kontakter din leverandør plejepersonalet af hensyn til din sikkerhed. Hvis der er mistanke om, at der kan være sket dig noget, kontakter plejepersonalet politiet.

    Kontaktinfo

    Visitation & Rehabilitering

    Telefon: 7376 7676

    Telefontid:
    Mandag-fredag kl. 8-13 (onsdag er der lukket)

    Alle medarbejdere i Visitation & Rehabilitering har personlig træffetid dagligt fra 8.30-9.30 (onsdag lukket)

    Medarbejdere i Boligadministrationen har personlig træffetid mandag, tirsdag og torsdag fra 8.30-9.30 og fra 13-14, fredag fra 8.30-10 (onsdag lukket)

    Hvis du ikke har mulighed for at kontakte Team borgerindgang i telefontiden, er du velkommen til at kontakte os på mail til:
    POST-vogrborger@aabenraa.dk. Så vil vi svare på din henvendelse hurtigst muligt og senest på førstkommende hverdag.

    Postadresse:

    Visitation & Rehabilitering
    Skelbækvej 2
    6200 Aabenraa

    Fandt du siden nyttig?

    Del denne side med verden eller bare en ven på Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn eller mail.

    Aabenraa Kommune Skelbækvej 2 6200 Aabenraa tlf: 7376 7676 fax:  7376 7677 post@aabenraa.dk cvr.nr.: 29189854 find ean-nummer

    Borgerservice - bestil tid