Nexus Borgerportal - Se oplysningerne i din journal

Når du får støtte fra Social & Sundhed, kan du se de oplysninger og informationer, vi har og dokumenterer om dig i vores journalsystem - Nexus. Du får adgang til informationerne via det, der hedder Nexus borgerportal og du skal bruge dit MitID/NemID, når du skal logge på borgerportalen.

Borgerportalen er din indgang til din kommunale e-journal. Her kan du følge med i dine egne forløb og læse dokumentation fra Social- og Sundhedsområdet i Aabenraa Kommune (tand- og sundhedsplejen undtaget).

For at læse din egen e-journal skal du logge på, som borger, med dit MitID/NemID.

For at logge ind som pårørende skal du have en digital fuldmagt. Når du har en fuldmagt skal du logge ind, som pårørende, med dit eget MitID/NemID

For at logge på som værge skal du have en digital fuldmagt. Om du skal oprette en eller anmode om fuldmagt afhænger af værgemålet. Læs mere om Digital Fuldmagt som værge gennem Borger.dk.

For at logge på som forælder skal du have forældremyndigheden over et barn under 18 år. Du skal logge ind med dit eget MitID/NemID.