Status i byggesag og åbningstider

Læs om hvorhenne du ser status på din byggesag og på hvilke tidspunkter du kan kontakte en byggesagsbehandler.

Telefontiden i Byg er i perioden fra 9. februar 2021 til og med 19. marts 2021 (uge 6-11) følgende:

Mandag - fredag: 10.00 - 12.00

 

AABENRAA KOMMUNE BLIVER OMFATTET AF UDVIDEDE COVID19-RESTRIKTIONER

Som følge af de udvidede Covid19-restriktioner, er der kun adgang til Rådhuset med forudgående aftale med en medarbejder.

Status i din byggesag

Du kan altid se hvor i processen din ansøgning er i ansøgningsportalen Byg og Miljø under Mine projekter, Vis projekt. Det er en fordel, at du oplyser din mail-adresse under Mine oplysninger, så systemet kan sende dig en adviserings-mail, når der sker nyt i din sag. Breve sendes nemlig ikke altid via digital-post/e-boks.

I Byg og Miljø kan du også finde oplysninger om hvilke servicemål, der gælder for din byggesag og om sagen behandles af en anden myndighed. Læs mere om servicemål og sagsbehandlingstider her.

Har du uploaded nye dokumenter via Byg og Miljø eller sendt en mail til BYGs hovedpostkasse, behøver du ikke kontakte os for at høre om vi har modtaget materialet. Din henvendelse og dokumenter sendes automatisk videre til en sagsbehandler, som kontakter dig, når det bliver din tur.

Åbningstider

Har du konkrete spørgsmål til din byggesag kan du kontakte Byg på følgende tidspunkter:

Telefontider:

Mandag, tirsdag og onsdag:
Kl. 08.00-16.00

Torsdag:
Kl. 08.00-17.00

Fredag:
Kl. 08.00-14.00


Tider for personlig henvendelse:

Mandag, tirsdag og onsdag:
Kl. 10.00-15.00

Torsdag:
Kl. 10.00-17.00

Fredag:
Kl. 10.00-14.00

Kontaktoplysninger for Team BYG kan ses under Kontaktinfo.

Kontaktinfo

Team Byg

Telefon: 7376 7347
Mail: byg@aabenraa.dk