Status i byggesag og åbningstider

Læs om hvor du ser status på din byggesag og på hvilke tidspunkter, du kan kontakte en byggesagsbehandler.

ÅBNINGSTIDER for telefoniske henvendelser

Telefontiden i Byg er følgende:

Mandag - fredag: 10.00 - 12.00

Status i din byggesag

Du kan altid se hvor i processen din ansøgning er i ansøgningsportalen Byg og Miljø under Mine projekter, Vis projekt. Det er en fordel, at du oplyser din mail-adresse under Mine oplysninger, så systemet kan sende dig en adviserings-mail, når der sker nyt i din sag. Breve sendes nemlig ikke altid via digital-post/e-boks.

I Byg og Miljø kan du også finde oplysninger om hvilke servicemål, der gælder for din byggesag og om sagen behandles af en anden myndighed. Læs mere om servicemål og sagsbehandlingstider her.

Har du uploaded nye dokumenter via Byg og Miljø eller sendt en mail til BYGs hovedpostkasse, behøver du ikke kontakte os for at høre, om vi har modtaget materialet. Din henvendelse og dokumenter sendes automatisk videre til en sagsbehandler, som kontakter dig, når det bliver din tur.

Åbningstider

Har du konkrete spørgsmål til din byggesag, kan du kontakte Byg på følgende tidspunkter:

Bygs telefon- og åbningstid

Telefontid: Åbningstid (fysisk fremmøde):
Mandag – onsdag kl. 10-12 kl. 10-15
Torsdag kl. 10-12 kl. 10-17
Fredag kl. 10-12    kl. 10-14

Kontaktoplysninger for Team BYG kan ses under Kontaktinfo.

Kontaktinfo

Team Byg

Telefon: 7376 7347
Mail: byg@aabenraa.dk