Bopælsattest

Hvis du har brug for at dokumentere, at du har været registreret på din nuværende eller tidligere adresser i en bestemt periode, kan du anmode om en bopælsattest.

En bopælsattest indeholder oplysninger om din nuværende og tidligere folkeregisteradresse.

Pris

Bopælsattesten koster 75 kr. (ingen fortrydelsesret). Du vil straks kunne se og udskrive bopælsattesten. Det er også muligt at få tilsendt bopælsattesten.

Indhold

Bopælsattesten kan fås på dansk, tysk og engelsk.
Du kan også få tilføjet statsborgerskab, tidligere navne og civilstand på bopælsattesten.

Alder

Er du under 15 år, skal du henvende dig i borgerservice for at få din bopælsattest.

Digital postkasse

Hvis du har oprettet en digital postkasse, vil din bopælsattest blive sendt dertil.

Henvendelse i borgerservice

Hvis du ikke har NemID skal du blot bestille en tid i Borgerservice.
Hvis du ønsker, at hente din bopælsattest hos borgerservice, skal du medbringe gyldigt ID (pas/kørekort eller sundhedskort).

Kontaktinfo

Borgerservice

Telefon: 7376 7676
Mail: post.borgerservice@aabenraa.dk

Ovenstående e-mailadresse må ikke indeholde personlige oplysninger. Skal du sende personlige oplysninger sikkert kan du gøre det her fra e-Boks.

Hvis du har brug for personlig ekspedition, skal du forhånd have bestilt en tid inden du kigger forbi vores Borgerservice. Bestil tid her

Ekspeditionstider i Borgerservice Aabenraa:
Mandag-onsdag kl. 10-15
Torsdag kl. 10-17
Fredag kl.10-14

Ekspeditionstider i Borgerservice Bov:
Mandag, onsdag og fredag lukket
Tirsdag kl. 10-15
Torsdag kl. 10-17

Telefontid 
Mandag-onsdag kl. 8-16
Torsdag kl. 8-17
Fredag kl. 8-14

Ring til Den Digitale Hotline og få hjælp til selvbetjening:
Tlf. 70 20 00 00

Mandag - torsdag 8-20
Fredag 8-16
Søndag 16 - 20