Chat med os Chatten er lukket
Kontakt os på
73767676
eller
send en mail til post@aabenraa.dk

Betaling af regninger til kommunen

Hvis du har fået en rykker fra Aabenraa kommune eller gerne vil lave en betalingsaftale, så kan du kontakte Aabenraa Kommunes opkrævningsafdeling.

Opkrævningsafdelingenn kan hjælpe dig på vej, hvis du har spørgsmål til en rykker, vil indgå en betalingsaftale eller tilmelde dine regninger til PBS.

Opkrævningsafdelingen kan kun hjælpe ved betalingsaftaler, rykker, gebyr, renter mm., ikke med selve indholdet af regningen. 

Har du spørgsmål til selve indholdet af en regning, så skal du kontakte den institution eller fagforvaltning, der er angivet i fakturaens brevhoved.

 

Dorthe Frisk Jensen
Tlf: 73767188
E-mail: dfj@aabenraa.dk

Helle Tholstrup
Tlf: 73767187
E-Mail: hthol@aabenraa.dk

Fandt du siden nyttig?

Del denne side med verden eller bare en ven på Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn eller mail.

Aabenraa Kommune Skelbækvej 2 6200 Aabenraa tlf: 7376 7676 fax:  7376 7677 post@aabenraa.dk cvr.nr.: 29189854 find ean-nummer

Borgerservice - bestil tid