Chat med os Chatten er lukket
Kontakt os på
73767676
eller
send en mail til post@aabenraa.dk

Telefontid på ­kontoret for opkrævning

Der vil fortsat være nedsat telefontid på opkrævningskontoret - forventes gældende frem til 1. september 2019

Med virkning fra mandag 11. marts 2019 indføres telefontid i opkrævningskontoret – forventes at være gældende frem til 1. september. Telefontiderne er som følger:

Man – ons: kl. 9.00 – 12.00

Tors: 13.00 – 17.00

Fre: 9.00 – 12.00 

Borgere, der uden for telefontid møder personligt frem i borgerservice/information, vil stadig blive ekspederet. 

Baggrunden for telefontiden er, at der i forbindelse med skift af debitor- og økonomisystem er en del af ekstraordinære engangsopgaver, som det nu er påkrævet at få løst samt at en del opgaver endnu ikke er fuldt implementeret. 

Fandt du siden nyttig?

Del denne side med verden eller bare en ven på Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn eller mail.

Aabenraa Kommune Skelbækvej 2 6200 Aabenraa tlf: 7376 7676 fax:  7376 7677 post@aabenraa.dk cvr.nr.: 29189854 find ean-nummer

Borgerservice - bestil tid