Nyheder i Sundhedsplejen

Læs mere om Nyhed i Sundhedsplejen i Aabenraa Kommune her.

Er du far til et barn i alderen 0-5 år, og bor du i Aabenraa Kommune?

Sundhedsplejen afholder sammen med naturskolerne i Aabenraa kommune ”Fars legestue”.

”Fars legestue” afholdes fredag i ulige uger i Kruså på Kelstrup Naturskole, Stokkebrovej 1 B, 6340 Kruså, kl. 13-15.30. Sundhedsplejersken deltager fra kl. 14, hver eller hver 2 gang.

Fars legestue er midlertidig nedlagt.

Det er meningen, at du dropper ind med dit barn og bestemmer selv hvor længe I bliver inden for åbningstiden. Du kan gå, lege og tumle med dit barn i naturen sammen med andre fædre. Du bliver mødt af en tovholder, og her er altid kaffe på kanden. Sundhedsplejersken kigger forbi hver gang eller hver anden gang i tidsrummet fra kl. 14-15.

Husk selv at medbringe pusleting, mad og drikke, samt praktisk tøj og fodtøj, da vi forventer at være udendørs. Vi glæder os til at se jer.

Tilbuddet er gratis

Tilmelding skal ske til naturskoleleder på mail eller telefon.

Og hvis du har spørgsmål kan henvendelse rettes til:

Naturskoleleder Mik Haar, Kelstrup Naturskole,  Mail.: Mihaa@nst.dk,  tlf.: 20289921

Åbningstid for Fars Legestue:

Fredag i ulige uger kl. 13-15.30, i Kruså

Hvor ligger Fars Legestue?

Kelstrup Naturskole, Stokkebrovej 1B, 6340 Kruså

For nyeste information gå ind på Facebooksiden "Fars legestue Aabenraa Kommune"