Det sker i nærheden af dig

Her får du redskaberne, der giver dig overblikket over alle de forskellige kultur- og idrætsarrangementer, du kan opleve i nærheden af dig – og i hele den dansk-tyske grænseregion.

we we

Hvad er du til?

Intimkoncert med Nikolaj Nørlund eller Schlagerparade med fællessang? Klassisk teaterdrama med Ghita Nørby eller musical med Maria Lucia? Smalle franske film eller Ringenes Herre? Hæsblæsende håndboldstemning eller Lady Walk?

Du finder helt sikkert et arrangement, der passer til dine interesser. Du får nemt og hurtigt overblikket over alle kulturarrangementer i dit lokalområde ved at bruge Aabenraa Kommunes kulturkalender.

Den findes også i en mobilversion, hvis du henter vores app "Mit Aabenraa".

Brug hele grænseregionen

Men hvorfor ikke udvide horisonten og udnytte at du er flyttet til et spændende grænseland? Der er nemlig også masser af spændende kulturtilbud lige på den anden side af grænsen.

Få triple-up på kulturen og brug hele Sønderjylland og Schleswig som din kulturelle baghave. Du får overblikket over samtlige kulturarrangementer i hele Sønderjylland og Schleswig på: www.kulturfokus.dk

Lokale fødevarer

Når du alligevel er ude at udforske området, vil du opdage, at der er mange lokale fødevareproducenter, der byder sig til med lokale specialiteter og økologisk producerede fødevarer.