Køb din drømmegrund

Du har allerede dit drømmehus – i hovedet. Du har bare ikke fundet drømmegrunden at bygge det på endnu.
Den hjælper vores grundsalgsteam dig med at finde – uanset om det skulle være en kommunal eller en privat udstykning.

Både Aabenraa Kommune og en række private udbydere har parcelhusgrunde til salg i Aabenraa og omegnsbyerne.

Du får et overblik over samtlige kommunale parcelhusgrunde på ovenstående kommunekort.

Hovedparten af de private udstykninger i Aabenraa Kommune er samlet på Boligsiden.

Men der kan også være forskellige byggefirmaer, der sælger parcelhusgrunde – med eller uden typehus.

Derfor er du velkommen til at kontakte Aabenraa Kommunes grundsalgsteam, der også altid har opdateret viden om de aktuelle private udstykninger og grunde.

Lige nu udbyder Aabenraa Kommune en række attraktive grunde på den nye Langhus-udstykning, som ligger meget tæt på akutsygehuset.