Rejsekort
Er du ikke en digital borger kan du få hjælp til rejsekort i Borgerservice på Aabenraa Rådhus. Du skal bestille en tid hjemmefra, hvilket du kan gøre telefonisk eller øverst på denne side.

Til dig med MitID / NemID
Har du MitID / NemID kan du benytte selvbetjeningen på http://www.rejsekort.dk/.
Til dig uden MitID / NemID
For at få hjælp til rejsekort er det en god idé at bestille en tid til Borgerservice Aabenraa. Brug nedenstående link eller ring til vores hovednummer på 73 76 76 76.
Ofte stillede spørgsmål
-
Borgerservice tilbyder hjælp til selvbetjening samt direkte betjening indenfor følgende emner:
Rejsekort
- Bestilling af rejsekort
- Tank op på dit rejsekort
Pendlerkort
- Bestilling af pendlerkort *
- Bestilling af rejsekort med pendler kombi *
- Fornyelse af periode på pendlerkort og pendler kombi
*) Kort udleveres ikke på stedet, men sendes med posten.
-
Hjælp til selvbetjening
- NemID
- Betalingskort
Optankning af rejsekort
- Betalingskort eller kontanter.
Bestilling af nyt rejsekort
- To former for ID, fx dit kørekort og pas.
- Betalingskort*
*) Har du ikke mulighed for at anvende betalingskort til bestilling, får du tilsendt en faktura.
Kontaktinfo
Borgerservice
Telefon: | 7376 7676 |
Mail: | post.borgerservice@aabenraa.dk |
Ovenstående e-mailadresse må ikke indeholde personlige oplysninger. Skal du sende personlige oplysninger sikkert kan du gøre det her fra e-Boks.
Hvis du har brug for personlig ekspedition, skal du forhånd have bestilt en tid inden du kigger forbi vores Borgerservice. Bestil tid her
Telefontid:
Mandag-fredag: kl. 8-12
Åbningstider i Borgerservice Aabenraa:
Mandag-onsdag kl. 10-15
Torsdag kl. 10-17
Fredag kl.10-14
Åbningstider i Borgerservice Bov:
Mandag, onsdag og fredag lukket.
Tirsdag kl. 10-15
Torsdag kl. 10-17
Indtast navn og email for at modtage information omkring opdateringer på denne side