Rejsekort

Er du ikke digital borger kan du få hjælp til rejsekort i Borgerservice på Aabenraa Rådhus. Vi anbefaler, at du bestiller en tid hjemmefra, hvis du vil undgå ventetid.

    Til dig med NemID

    Har du NemID kan du benytte selvbetjeningen på www.rejsekort.dk.

    Til dig uden NemID

    For at få hjælp til rejsekort er det en god idé at bestille en tid til Borgerservice Aabenraa. Brug nedenstående link eller ring til vores hovednummer på 73 76 76 76.

    Bestil tid her

    Ofte stillede spørgsmål

    • Borgerservice tilbyder hjælp til selvbetjening samt direkte betjening indenfor følgende emner:

      Rejsekort

      • Bestilling af rejsekort
      • Tank op på dit rejsekort

       

      Pendlerkort

      • Bestilling af pendlerkort *
      • Bestilling af rejsekort med pendler kombi *
      • Fornyelse af periode på pendlerkort og pendler kombi

      *) Kort udleveres ikke på stedet, men sendes med posten.

    • Hjælp til selvbetjening

      • NemID
      • Betalingskort

       

      Optankning af rejsekort

      • Betalingskort eller kontanter.

       

      Bestilling af nyt rejsekort

      • To former for ID, fx dit kørekort og pas.
      • Betalingskort*

      *) Har du ikke mulighed for at anvende betalingskort til bestilling, får du tilsendt en faktura.

    Kontaktinfo

    Borgerservice

    Telefon: 7376 7676
    Mail: Post.borgerservice@aabenraa.dk
    Web: aabenraa.smartqueue.dk

    Hvis du har brug for personlig ekspedition, skal du forhånd have bestilt en tid inden du kigger forbi vores Borgerservice.

    Ekspeditionstider:
    Mandag-onsdag kl. 10-15
    Torsdag kl. 10-17
    Fredag kl.10-14

    OBS: Borgerservice Bov har lukket for personlige henvendelser fra den 13. - 31. juli 2020.

    Bemærk, at borgerservice i Bov har lukket om onsdagen for personlig henvendelse.

    Telefontider:
    Mandag-onsdag kl. 8-16
    Torsdag kl. 8-17
    Fredag kl. 8-14