Rejsekort

Er du ikke digital borger kan du få hjælp til rejsekort i Borgerservice på Aabenraa Rådhus. Vi anbefaler, at du bestiller en tid hjemmefra, hvis du vil undgå ventetid.

Til dig med NemID

Har du NemID kan du benytte selvbetjeningen på http://www.rejsekort.dk/.

Til dig uden NemID

For at få hjælp til rejsekort er det en god idé at bestille en tid til Borgerservice Aabenraa. Brug nedenstående link eller ring til vores hovednummer på 73 76 76 76.

Bestil tid her

Ofte stillede spørgsmål

  • Borgerservice tilbyder hjælp til selvbetjening samt direkte betjening indenfor følgende emner:

    Rejsekort

    • Bestilling af rejsekort
    • Tank op på dit rejsekort

     

    Pendlerkort

    • Bestilling af pendlerkort *
    • Bestilling af rejsekort med pendler kombi *
    • Fornyelse af periode på pendlerkort og pendler kombi

    *) Kort udleveres ikke på stedet, men sendes med posten.

  • Hjælp til selvbetjening

    • NemID
    • Betalingskort

     

    Optankning af rejsekort

    • Betalingskort eller kontanter.

     

    Bestilling af nyt rejsekort

    • To former for ID, fx dit kørekort og pas.
    • Betalingskort*

    *) Har du ikke mulighed for at anvende betalingskort til bestilling, får du tilsendt en faktura.

Kontaktinfo

Borgerservice

Telefon: 7376 7676
Mail: post.borgerservice@aabenraa.dk

Ovenstående e-mailadresse må ikke indeholde personlige oplysninger. Skal du sende personlige oplysninger sikkert kan du gøre det her fra e-Boks.

Hvis du har brug for personlig ekspedition, skal du forhånd have bestilt en tid inden du kigger forbi vores Borgerservice. Bestil tid her

Ekspeditionstider:
Mandag-onsdag kl. 10-15
Torsdag kl. 10-17
Fredag kl.10-14

Bemærk, at Borgerservice i Bov indtil videre har lukket for personlig ekspedition.

Telefontider:
Mandag-onsdag kl. 8-16
Torsdag kl. 8-17
Fredag kl. 8-14

Ring til Den Digitale Hotline og få hjælp til selvbetjening:
Tlf. 70 20 00 00

Mandag - torsdag 8-20
Fredag 8-16
Søndag 16 - 20