Kontakt og åbningstider

Aabenraa Kommune
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa
Telefon 7376 7676
Fax 7376 7677
E-mail: post@aabenraa.dk og Sikker post
Opret din egen personlige postkasse på borger.dk
Telefontid
Mandag-onsdag kl. 8-16
Torsdag kl. 8-17
Fredag kl. 8-14
Ekspeditionstid:
Mandag-onsdag kl. 10-15
Torsdag kl. 10-17
Fredag kl. 10-14
Ekspeditionstid - Jobcenter:
Mandag-onsdag og fredag kl. 10-14
Torsdag kl. 10-17
Husk at bestille tid i Borgerservice her eller ved at ringe på 7376 7676.
Hjælp til selvbetjening - også uden for åbningstid
Hvis du får problemer med selvbetjeningsløsningerne, kan du få hjælp fra Hotline Syddanmark. Du kan ringe til hotlinen mandag til torsdag klokken 9-18 på telefon 70 20 40 21.
Nye åbningstider for byggesager
Aabenraa Kommune ændrer sine åbningstider for byggesager, BBR og lignende for resten af 2019
Det betyder, at der vil være telefontider fra:
- Mandag, tirsdag, onsdag og fredag: Klokken 8-12.
- Torsdag: Klokken 12-17.
Desuden vil det være muligt at henvende sig personligt mandag, tirsdag, onsdag og fredag fra klokken 10-12 og torsdag fra klokken 12-17.
Vi anbefaler, at du ringer og aftaler en tid, hvis du har brug for et personligt møde med en sagsbehandler.
Har du brug for hjælp?
Indtast navn og email for at modtage information omkring opdateringer på denne side