Gå til hovedindhold

Aabenraa Kommune logo

Fejl i opkrævningsskrivelse

Opkrævningsfejl skyldes kommunikationsfejl mellem Aabenraa Kommune og en IT-leverandør.

01. feb. 2021

Indhold

    Aabenraa Kommune udsender årligt en saldoopgørelse til borgere, der skylder kommunen penge. En kommunikationsfejl mellem Aabenraa Kommune og en IT-leverandør har betydet, at der er sket en fejl i udsendelse af opkrævningsskrivelserne.

    Borgere, der ikke skylder Aabenraa Kommune penge, har ved en fejl fået en besked i e-boks om, at de skylder 0 kroner. Vi arbejder lige nu på at få overblik over fejlen og på at udsende en berigtigelse i e-boks med en forklaring.

    I mellemtiden beklager vi fejlen og håber, at I vil se bort fra mailen, og vi opfordrer til, at I ikke ringer med spørgsmål vedrørende ovenstående, da der lige nu er ventetid på telefonerne.