Information om COVID-19 tiltag

English: Information on COVID-19 measures | Deutch: Informationen über COVID-19 Maßnahmen

EAN-numre

Det er obligatorisk at sende fakturaer til Aabenraa Kommune og andre offentlige myndigheder via NemHandel. Her giver vi dig overblik over EAN-numre for alle afdelinger og institutioner i Aabenraa Kommune.

OBS – Fra d. 1. September 2016 kan Aabenraa kommune kun modtage elektroniske fakturaer i OIOUBL formatet. OIOXML udgår og kan ikke længere anvendes. Såfremt i anvender OIOXML efter d.  1. September 2016 vil Aabenraa kommune ikke modtage fakturaen.

Derfor er det vigtigt at i tager kontakt til jeres IT leverandør og sikrer jer at jeres elektroniske fakturaer fremsendes i OIOUBL formatet.

For mindre leverandører kan man stadig gratis benytte sig af muligheden for at sende fakturaer via fakturablanketten via www.virk.dk som sender i det korrekte format.

 

Aabenraa kommunes hoved SE/CVR.nr. er 29 18 98 54 

Elektronisk faktura – Nemhandel

1. maj 2011 blev det obligatorisk at sende fakturaer til offentlige myndigheder via NemHandel. Med NemHandel er det nu et krav, at firmaer sender fakturaer til  offentlige kunder i OIOUBL-formatet i stedet for det gamle OIOXML-format.

Det skal din virksomhed gøre

Vær opmærksom på, at du fra den 1. december 2011 ikke længere kan sende OIOXML_fakturaer til Aabenraa Kommune. Du skal derfor være klar til at sende alle fakturaer til Aabenraa Kommune som OIOUBL-fakturaer senest fra den 1. december.

Tag kontakt til din it-leverandør for at høre, om du er klar til NemHandel. Læs mere på www.nemhandel.dk