EAN-numre

Det er obligatorisk at sende fakturaer til Aabenraa Kommune og andre offentlige myndigheder via NemHandel. Her giver vi dig overblik over EAN-numre for alle afdelinger og institutioner i Aabenraa Kommune.

OBS – Fra d. 1. September 2016 kan Aabenraa kommune kun modtage elektroniske fakturaer i OIOUBL formatet. OIOXML udgår og kan ikke længere anvendes. Såfremt i anvender OIOXML efter d.  1. September 2016 vil Aabenraa kommune ikke modtage fakturaen.

Derfor er det vigtigt at i tager kontakt til jeres IT leverandør og sikrer jer at jeres elektroniske fakturaer fremsendes i OIOUBL formatet.

For mindre leverandører kan man stadig gratis benytte sig af muligheden for at sende fakturaer via fakturablanketten via www.virk.dk som sender i det korrekte format.

 

Aabenraa kommunes hoved SE/CVR.nr. er 29 18 98 54 

Elektronisk faktura – Nemhandel

1. maj 2011 blev det obligatorisk at sende fakturaer til offentlige myndigheder via NemHandel. Med NemHandel er det nu et krav, at firmaer sender fakturaer til  offentlige kunder i OIOUBL-formatet i stedet for det gamle OIOXML-format.

Det skal din virksomhed gøre

Vær opmærksom på, at du fra den 1. december 2011 ikke længere kan sende OIOXML_fakturaer til Aabenraa Kommune. Du skal derfor være klar til at sende alle fakturaer til Aabenraa Kommune som OIOUBL-fakturaer senest fra den 1. december.

Tag kontakt til din it-leverandør for at høre, om du er klar til NemHandel. Læs mere på Økonomistyrelsens hjemmeside eller på www.nemhandel.dk

Fandt du siden nyttig?

Del denne side med verden eller bare en ven på Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn eller mail.

Aabenraa Kommune Skelbækvej 2 6200 Aabenraa tlf: 7376 7676 fax:  7376 7677 post@aabenraa.dk sikkerpost@aabenraa.dk cvr.nr.: 29189854 find ean-nummer