Sikker og fleksibel
Digital post er personlig og sikker, fordi den er knyttet op på dit CPR-nummer og dit NemID.
Med en digital postkasse kan du:
Hjælp til digital post
Har du brug for hjælp til at anvende din digitale postkasse, kan du få hjælp på rådhuset i Aabenraa og på bibliotekerne i Aabenraa, Bov, Felsted, Rødekro og Tinglev:
Rådhuset i Aabenraa
Bibliotekerne i Aabenraa, Bov, Felsted, Rødekro og Tinglev
Lov om offentlig digital post
Ifølge Lov om Offentlig Digital Post vil du som borger fra 1. november 2014 modtage post fra offentlige myndigheder (f.eks. din kommune) i din digitale postkasse på borger.dk. Breve fra det offentlige sendt til din digitale postkasse har samme retsvirkning som breve, dokumenter mv., der sendes som papirpost. Du har pligt til at tjekke din digitale postkasse. Du kan få besked via mail og SMS, når der er kommet ny post til dig.
Flere oplysninger
Læs mere på www.borger.dk
Læs mere om Digital Post for virksomheder på www.virk.dk
Indtast navn og email for at modtage information omkring opdateringer på denne side
Aabenraa Kommune Skelbækvej 2 6200 Aabenraa tlf: 7376 7676 fax: 7376 7677 post@aabenraa.dk cvr.nr.: 29189854 find ean-nummer